mok.pl
XXVII Przegląd Polskiego Filmu Fabularnego – ...
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Miejskiego Ośrodka Kultury w Zawierciu. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Czym jest miasto, w którym żyjemy dla bardzo młodych mieszkanek i mieszkańców? Czy tylko adresem, czy czymś więcej? Czy poznając jego historię, tradycje, środowisko naturalne ci młodzi ludzie mogą się inspirować takimi doświadczeniami? Na te pytania uczennice i uczniowie Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Zawierciu dali przekonywującą, przyobleczoną w artystyczną formę odpowiedź: po wielokroć TAK!
Stało się to w trakcie kampanii edukacyjno-promocyjnej „Szkoła dla Miasta – Miasto dla Szkoły”, której finał odbył się w miniony czwartek 23 października br. w MOK „Centrum”. Najpierw zaprezentowano krótką etiudę filmową, zrealizowaną przez uczennice i uczniów „Czwórki”, językiem X Muzy opowiadający o tym, jak młodzież czuje się w szkolnych murach, jak szkoła kształtuje ich postawy i uwrażliwia na walory i wyzwania z drugiej strony lokalnego środowiska. Potem, w mokowskiej Galerii Sztuki Dzieci odbył się wernisaż prac plastycznych, powstałych w trakcie kampanii.
Wystawę przygotowały koordynatorki kampanii Patrycja Ratajczak i Jolanta Topolska, a uczestniczący w tym wydarzeniu Tomasz Bojanek – Naczelnik Wydziału Edukacji UM i Paulina Picheta – Dyrektor SP 4, będąc pod wielkim wrażeniem talentu, pomysłowości i zaangażowania młodych twórców zapowiedzieli, że projekt ten, być może w szerszym już wymiarze, będzie kontynuowany.
Dane
Miejski Ośrodek Kultury "Centrum" im Adama Mickiewicza
42-400 Zawiercie
ul. Piastowska 1
woj. śląskie
Do góry
Wyszukiwarka
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.